Omolo Klantenservice

Bezorgen & Afhalen

Dit doet u eenvoudig online! 

  1. U selecteert het gewenste product. 
  2. Kies uit de eventuele opties wat u graag wilt hebben en voeg het product toe aan de winkelmand.
  3. Kies de gewenste betaalmethode. 
  4. Betalen en klaar!


Bestellen en Betalen


Bezorgen

Omolo verkoopt alleen producten die direct beschikbaar zijn en op voorraad liggen. Bij ons is het doorgaans: voor 13.00 besteld is dezelfde dag nog verzonden! Wij versturen al onze pakketten op de volgende manier:


  • Veilig verpakt
  • Gratis verzending
  • Goed verzekerd
  • PostNL verzending
  • Track and Trace
  • Op het adres dat u heeft opgegeven tijdens bestellen

 

  • Maandag besteld?     Dinsdag in huis
  • Dinsdag besteld?       Woensdag in huis
  • Woensdag besteld?   Donderdag in huis
  • Donderdag besteld?  Vrijdag in huis
  • Vrijdag besteld?         Zaterdag in huis
  • Zaterdag besteld?      Dinsdag in huis
  • Zondag besteld?        Dinsdag in huis

 

Afhalen

Liever uw computer bij ons ophalen? Ook dat is geen probleem! Wel moet u hiervoor even een mailtje sturen naar info@omolo.nl of een belletje doen naar 013-2040474 om een ophaalafspraak te maken. Wij zijn er in principe elke dag van 09.00 tot 17.00 maar hebben veel afspraken waardoor het belangrijk is even te laten weten dat u langs wilt komen.

U kunt bij ons op kantoor alleen pinnen!


Retouren en Service

Voldoet het online bestelde product niet helemaal aan jouw verwachtingen? Bij Omolo heb je altijd 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie op online aangekochte artikelen. Meld je retouraanvraag via onze online RMA afdeling, die kunt u hier vinden door in te loggen met uw account en dan naar het kopje RMA te navigeren. Hierna krijg je nog eens 7 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort zodra wij het product retour hebben ontvangen.

 

Voorwaarden voor terugbetaling van retouren

  • Het product is niet b2b aangekocht.
  • Het product is online aangekocht.
  • De retourneringsaanvraag is binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van het product aangevraagd. Het betreffende product is binnen 7 dagen na ontvangst van deze aanvraag aan onze retourenafdeling verstuurd.
  • Het pakket is compleet en onbeschadigd geretourneerd. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
  • Aangekochte software pakketten (zoals Microsoft Office) zijn niet geopend en/of geactiveerd.
  • Het pakket is door jou voldoende gefrankeerd om te versturen.
  • Maatwerk/custom computers vallen niet binnen de 14 dagen 'Niet goed, geld terug' garantie.
  • Nieuwe computers of CPO computers die nog in de plastic sealing zitten, mogen niet met gebroken sealing terug gestuurd worden.

 

Wanneer betalen we terug?
We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 7 dagen na ontvangst van jouw product het aankoopbedrag terug hebt.

 

Wat krijg je terug?
Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Kosten gemaakt voor het retour zenden kunnen we helaas niet terugbetalen. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.